FC Nokia on nais- ja tyttöjalkapalloon sekä futsaliin erikoistunut seura, joka tarjoaa pelaajilleen kilpa-, haaste- ja harrastetason toimintaa.  Seura on perustettu tammikuussa 2004, ja se sai jo samana vuonna Hämeen piirin palkinnon nais- ja tyttöjalkapalloilun kehittämisestä ja aktiivisesta juniorityöstä. Vuonna 2021 seura palkittiin Suomen Palloliiton Grassrootsseura palkinnolla.

FC Nokia on elinvoimainen, kasvava ja kehittyvä urheiluseura, ja sillä on oma vankka paikkansa pirkanmaalaisessa jalkapallo- ja futsal yhteisössä. Seurassa on n. 400 pelaajaa.

Seuran lajitarjonnasta löytyvät jalkapallo ja futsal.

FC Nokia tarjoaa tytöille ja naisille mahdollisuuden harrastaa lajia ja tarjoaa tähän erinomaiset puitteet. Toimintaan otetaan mukaan kaikki liikkumisesta innostuneet. Junioritoiminnan lisäksi tarjoamme pienten lasten pallokoulutoimintaa, aikuisten kilpaurheilutoimintaa sekä aikuisten harrastetoimintaa.

Jalkapallossa tulee liikunta ja hyvä seura samassa paketissa! Meillä saat joukkuekavereista uusia ystäviä ja porukassa pelaamalla opit joukkuelajin kuviot. Voitot ja tappiot koetaan yhdessä, ketään ei jätetä yksin.

Sinun ei tarvitse tietää jalkapallosta aluksi mitään. Into ja kiinnostus riittää. Alkuun pääset tulemalla treeneihin, eikä varusteiksi tarvita kuin vesipullo, verkkarit ja lenkkarit.

Näiltä sivuilta löydät lisää tietoa harrastamisesta FC Nokian joukkueissa.