Miten mukaan?

Mukaan futsaltoimintaan pääset ottamalla yhteyttä fcnokia1@gmail.com tai p. 0400 999252 /Merja

tai täyttelemällä sivun alaosassa olevan lomakkeen.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan miten saamme sinut osaksi futsalperhettä!

Aikuiset

Aikuisikäisten on mahdollista pelata tavoitteellisessa edustusjoukkeessa tai kaikille peliaikaa tarjoavassa edustus2 joukkueessa omien tavoitteiden ja taitotason sekä panostuksen mukaan. Molemmat joukkueet tarjoavat mahdollisuuden lajissa kehittymiseen. Ratkaisevaa on oma halu oppia ja kehittyä. Kummassakaan joukkueessa ei vaadita aiempaa lajitaustaa (futsal), vahvalla jalkapallotaustalla olet tervetullut mukaan. Autamme mielellämme sinut lajin pariin. Siirtyminen joukkuiden välillä on mahdollista.

Lisäksi seurassamme on harrastejoukkue, joka pelaa myös futsalia. Tässä porukassa pääset mukaan vaikka sinulla ei olisi aiempaa pallotaustaa.

14-18 vuotiaat (C ja B- ikäiset)

C ja B ikäisille pyrimme järjestämään mahdollisuuden jo oppia futsalia omana lajinaan. Osittain toimimme jalkapallojoukkueidemme pohjalta, mutta on myös mahdollista osallistua futsaltoimintaan, jos olet kiinnostunut kehittämään itseäsi nimenomaan futsalissa.

C ja B-ikäiset futsalista kiinnostuneet ja innostuneet pelaajat pelaavat jo osittain tai kokonaan naisten joukkueiden ( edustus ja edustus2) kanssa riippuen pelaajan taitotasosta.

Ikäluokat myös tavoittelevat vuosittain paikka ikäluokan SM-turnaukseen.

Haluamme aidosti tarjota hyvän pelaajapolun myös futsalin puolella lajista kiinnostuneille nuorille.

13 vuotiaat ja nuoremmat

Juniorijoukkueemme ( 13 vuotiaat ja nuoremmat) harjoittelevat ja pelaavat futsalia osana talviharjoittelua.

Jos olet 14 vuotias tai nuorempi ja sinua kiinnostaa nimenomaan futsalin pelaaminen, niin ota yhteyttä ja katsotaan mitä se voisi sinun tapauksessasi tarkoittaa.

Tällä lomakkeella voit ottaa yhteyttä ollessasi kiinnostunut futsalin pelaamisesta seurassamme.

Olen kiinnostunut