Koronatiedote 29.11.

29.11.2020

Tiedote koskien Pirkanmaan alueellisen pandemiaohjausryhmän päivitettyä koronaohjeistusta 29.11.2020

Pirkanmaan alueellinen pandemiaohjausryhmä julkaisi tänään uusia suosituksia ja rajoituksia. Uusien suositusten mukaisesti julkiset ja yksityiset sisäliikuntatilat suositellaan suljettaviksi 2.–21. joulukuuta. Seuramme koronaryhmä pohtii parhaillaan linjauksia toiminnan toteutuksesta keskiviikosta eteenpäin. Maanantaina ja tiistaina harjoitukset järjestetään vielä normaalisti koronaohjeista ja hygieniasta huolehtien. Tiedotamme jatkosta viimeistään tiistaina 1.12.2020.

Menkalan käyttömahdollisuuksia selvitellään hallin mahdollisen sulkemisen varalta. Mahdolliset Menkalan vuorot varataan seurojen osalta kootusti.

Lisää tietoja saadaan maanantaipäivän aikana, kunhan saamme AVI:lta ja Nokian kaupungilta tarkennuksia useimpiin asioihin:

• voiko Menkalaa käyttää kukaan
  • mikä tulee olemaan nuorten linjaus harjoittelussa
  • mikä on ryhmäkoon määrä harjoittelussa ja kentällä jos sinne pääsee
  • onko pelit mahdollisia Liiga- ja Ykkösen joukkueilla

………joten avoimia asioita riittää……………….palaamme asiaan viimeistään tiistain aikana.

Suosittelemme seuraamaan Terveyden ja hyvinvoinninlaitoksen (THL) ohjeita ja tiedotteita osoitteessa www.thl.fi

Myös lajiliittojen sivuja ja tiedottamista kannattaa seurata aktiivisesti https://www.palloliitto.fi

Terveisin     FC Nokia johtokunta