Kesätyö

KESÄ 2024

Kesätyöntekijä - ohjaajia ja apuohjaajia

FC Nokia tarjoaa jälleen kesätöitä. Työt ajoittuvat ajalle touko - elokuu. Työtehtäviin kuuluu mm. kesäkuussa leirien ohjaamista vko 23 ja 24, jolloin työaika on n. 9-15. Lisäksi työhön kuuluu  pallokoulun ja/tai muiden nuorempien joukkueiden ohjaamista iltaisin touko-elokuun aikana. Kokonaisaika kesätyölle on 70-80 h (touko-elokuu), josta suurin osa toteutuu kesäleirien vetämisessä.

Työtehtävät ja palkka sovitaan työtehtäviin valittujen kanssa tarkemmin.

Etsimme iloisia, rohkeita ja positiivisen asenteen omaavia nuoria, joka uskaltavat tarttua toimeen eivätkä pelkää heittäytyä. Aikaisempi kokemus lasten ohjaamisesta voidaan katsoa eduksi, mutta ei ole edellytys valinnalle. Pääasia on halu oppia ja uskallus toimia. Erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kanssa toimeen tuleminen on ehdoton edellytys.

Hakijalta vaaditaan 15 vuoden ikä (riittää, kun hakija täyttää vuoden 2024 aikana)

Vapaamuotoiset hakemukset sähköpostilla fcnokia1@gmail.com 15.3.2024 mennessä.

Mainitse hakemuksessa nimesi, ikäsi (syntymäaika) ja yhteystietosi (sähköposti ja puhelinnumero). Kerro lyhyesti kuka olet, ja miksi juuri sinut pitäisi valita seuran kesätyöntekijäksi.

Kerro myös minkälaisista työtehtävistä olet kiinnostunut - se voi olla kaikkea alla olevaa yhdisteltynä tai voit olla kiinnostunut esim. vain pallokoulun ohjaajan tehtävistä.

• kesäleirien ohjaaminen kesäkuussa (arkipäivisin 9-15)
  • pallokoulun apuohjaajana toimiminen arki-iltana kerran viikossa tunnin verran
  • tyttöjen jalkapallojoukkueen ohjaajana
  • erilaisten harrasteryhmien kuten nuorten ryhmän ohjaaminen/apuohjaajana toimiminen
  • Tyttöjen lisäharjoitustoiminnan vetäminen

Kerro itsestäsi ja mahdollisuuksistasi työskennellä seurassamme.

Kesätyöntekijä - pallokoulun vastuuohjaaja

Etsinnässä myös vastuuohjaaja kesän pallokouluun 10-12 kertaa, kerran viikossa. Edellytetään 18 vuoden ikää.

Kutsumme osan hakijoista haastatteluun ennen valintojen tekemistä.

Lisätiedot Merja p. 0400 999 252

fcnokia1@gmail.com