Uudet pelaajat

FC Nokian joukkueissa on tilaa uusille pelaajattarille. Nyt on juuri oikea hetki aloittaa uusi harrastus tai jatkaa vanhaa. FC Nokialla on joukkueet 2016 syntyneistä tytöistä aikuisiin naisiin asti, nuoremmille tytöille tarjolla on pallokoulutoimintaa.

Kaikille löytyy se oma paikka harrastaa – tule sinäkin rohkeasti mukaan. Jalkapallo on kiva joukkuelaji, jonka parista saat paljon uusia ystäviä, sosiaalisuutta, liikuntaa ja hyvän mielen kaikki samassa paketissa ja paljon muuta.

Toiminta on ympärivuotista hyvissä olosuhteissa, monipuolista ja yksilöt huomioivaa toimintaa. Voit harrastaa enemmän tai vähemmän tosissaan, kilpailumielessä tai harrastellen.

FC Nokia – Meillä pelaa kaikki ! Tyttöfutiksessa on poweria !

Mukaan FC Nokian toimintaan pääset täyttämällä uudet pelaajat lomakkeen tai ottamalla suoraan yhteyttä joukkueeseen. Joukkueiden yhteystiedot löytyvät TÄÄLTÄ.

Joukkueisiimme pääset tutustumaan TÄÄLTÄ.

Harrastuksen kustannuksista löydät lisää tietoa TÄÄLTÄ.

Joukkueiden harjoituskalenteri löytyy joukkueiden omalta sivulta, joten voit myös ilmestyä suoraan harjoituksiin tutustuaksesi toimintaamme.

Ensimmäisen kuukauden saat tutustua toimintaan ilmaiseksi ja tämän jälkeen sitten mietitään tuntuiko laji jatkamisen arvoiselta kokemukselta.

Jos sinulla heräsi kysymyksiä, niin ota yhteyttä joukkueeseen tai toiminnaohjaajaan.

Toiminnanohjaaja Kimmo Sulonen p. 040 70 34341

Uusien pelaajien ilmoittautuminen

Toimimme vapaaehtoistoimijoiden pohjalta. Olisitko sinä vanhempana kiinnostunut osallistumaan seuran/ joukkueen toimintaan jossakin roolissa nyt tai myöhemmin. Esim. valmentaja, ohjaaja, joukkueenjohtaja, huoltaja, rahastonhoitaja, videokuvaaja, johtokunnanjäsen, somevastaava jne...