Harrastejoukkueet/aikuiset

FC Nokian naisten harrastejoukkue sai alkunsa lastensa futisharrastuksen myötä innostuneiden äitien kautta, ja toiminta on nykyisellään laajentunut noin 30 aktiivisen pelaajan ringiksi.

Joukkueen ikähaarukka on 19-48 vuotta, ja myös pelaajien taustat ennen FC Nokiaan tuloa ovat moninaiset: osalla on höntsäilytausta, osalla on pidempää kokemusta 11v11-sarjoista, osa sijoittuu näiden välimaastoon.

Joukkoomme ovat tervetulleet monenlaiset pelaajat, jotka ovat valmiita viemään joukkuetta eteenpäin iloisessa ja tavoitteellisessa porukassa.
Lajitreenit (1-1,5h) ovat kesällä ja talvella 2-3 kertaa viikossa, ja ne sisältävät yleensä 20-30 minuuttia tekniikka- tai pelikuvioharjoituksia ja loppuajan pelaamista.

Lisäksi kahden viimeisen talvikauden aikana halukkaat ovat voineet osallistua joukkueen omaan Crossfit-tyyppiseen voimaharjoitteluun kerran viikossa. Talvikaudella halukkaat pääsevät futsaltreenien lisäksi harjoittelemaan futiksen parissa kerran viikossa tekonurmihallissa.

Voit tulla mukaan tutustumaan harjoituksiin yhden kuukauden ajaksi ja sen jälkeen päättää sitoutumisestasi.

Ajantasaisista harjoitusajankohdista kannattaa kysyä joukkueenjohtajalta
(yhteystiedot alla).
Uudet pelaajat toivotetaan tervetulleeksi tutustumaan joukkueeseen ja koettelemaan taitojaan kovissa sarjoissa!

Pelaamme yleensä joka kaudella useammassa sarjassa, ja jokaisella on
mahdollisuus osallistua haluamaansa sarjaan, mutta tällöin odotamme sitoutumista harjoituksissa ja peleissä käymiseen. Vastavuoroisesti pääset harrastamaan huumorintajuisten ja kehittymishaluisten joukkuekavereiden kanssa.
Talvikauden 2021-22 pelaamme kahta futsalsarjaa: Naisten Kakkosta ja Naisten Harrastetta.
Kesällä 2021 pelasimme kahta futissarjaa: Naisten 8v8 ja Naisten Kuntopallo 6v6.

Lisätietoa toiminnasta antavat joukkueenjohtaja Jenika Lahti (jenika.lahti@gmail.com) tai seuran
toiminnanohjaaja Kimmo Sulonen (p. 040 7034341, ksulonen@gmail.com).

Seuraa meitä Instagramissa: https://www.instagram.com/fcnokiaharraste/ !