Ehdokas palkittavaksi

Anna oma ehdotuksesi FC Nokian vuoden valmentajasta, toimihenkilöstä ja joukkueesta perusteluineen.

Keräämme ehdotukset kasaan ja seuran johtokunta päättää palkittavat.

Syöttäkää henkilön nimen perään myös joukkue, jossa henkilö toimii, niin saadaan listaukset yhteenvetovaiheessa kohdistettua oikeaan ryhmään.

Vuoden joukkue -palkinto

Jalkapallossa palkitaan vuoden joukkue. Palkinto myönnetään joukkueelle hyvästä toiminnasta. Kilpailullinen menestys vaikuttaa vain osittain palkinnon myöntämiseen. Toiminnanohjaaja yhdessä johtoryhmän kanssa tekee johtokunnalle esityksen palkittavasta joukkueesta. Kriteerit vuoden joukkueelle:

• Joukkueen valmentajat ovat aktiivisesti osallistuneet lajiliittojen valmentajakoulutukseen ja olleet tunnollisesti paikalla joukkueen tapahtumissa.
  • Joukkueenjohtaja on hoitanut hyvin hallintoasiat, joita ovat mm. raha-asiat, toimiston posti, kokouksiin osallistuminen, tiedotus pelaajille, tiedotus ulospäin jne.
  • Pelaajia on peluutettu oikeudenmukaisesti (kun kyseessä juniorijoukkue).
  • Joukkue noudattaa kaikkia seuran sääntöjä. Joukkue antaa positiivisen kuvan seurasta sekä ulkoisella olemuksellaan että käytöksellään.