Valmennus

FC Nokian valmennuslinjausta on päivitetty syksyn 2020 ja alkuvuoden 2021 aikana.

Vasemmasta palkista löydät ikäluokittain toiminnassa huomioon otettavat asiat niin harjoittelussa kuin muussakin toiminnassa.

Valmennuslinjaus koostuu osista - yleinen osa, jalkapallo, futsal ja fyysinen valmennus.

Yleisessä osassa pureudutaan mm. seuran arvoihin ja toimintatapoihin osana arvokasta seurakulttuuria. Lisäksi siinä huomioidaan ravinnon, levon ja unen merkitys sekä aktiivinen arki.

Jalkapallo osiossa on paloiteltuna eri ikäluokkien toimintaa niin harjoittelun kuin pelaamisenkin osalta.

Futsal osio on   jalkapallo-osion kaltainen, jossa paneudutaan eri ikäisten harjoittelun painopistelueisiin huomioiden jalkapallon kehitysvaiheet

Fyysisen valmennuksen osiossa annetaan valmentajille eväitä eri-ikäisten fyysisen harjoittelun toteuttamiseksi pelaajan kehityksen tukemiseksi.